Vi öppnar dörrarna ca. 18.30 den 19/1

Information inför terminens första filmvisning

På måndag den 19/1 är det dags för terminens första filmvisning. Vi öppnar dörrarna ca. 18.30.

För dig som ännu inte köpt terminskort finns möjlighet att lösa ett sådant  i samband med filmvisning. Det finns platser kvar så bara kom!

Du som anmält att du vill ha ett fysiskt kort behöver hämta ut ett sådant vid ditt första besök.

Som vi skrivit tidigare kommer vi den här terminen titta på era kort, antingen fysiska eller digitala. För att undvika kö, kom gärna i god tid.

Varmt välkomna!