Fortsatt försäljning av terminskort

Det finns fortfarande platser kvar för vårterminen -26. Imorgon den 2/2 öppnar vi dörrarna ca. 18.30 och du som inte löst medlemskort (terminskort) har möjlighet att göra det på plats. Du som inte hämtat ut ett fysiskt kort behöver göra det. Det underlättar om du har digitalt eller utskrivet kvitto med dig. Alla behöver vara beredda på att visa antingen digitalt eller fysiskt kort. Väl mött imorgon!